Podpisuje sa pod krásu pleti, dodáva telu energiu a prispieva k lepšiemu zdraviu

Spánok je základom nášho celkového zdravia a krásy pleti. Ak sa vám ale zdá, že posledné obdobie veľkého stresu a prebdených nocí zanechalo na vašej pokožke stopy, máme pre vás dobrú správu.

Jedným zo skvelých spôsobov, ako podporiť zdravý spánok a tým aj krásu pleti, je vytvorenie optimálnych podmienok, o ktorých si teraz niečo povieme.

Pokojné prostredie bez hluku je základom zdravého spánku

Dlhodobé pôsobenie nadmerného hluku môže spôsobiť nielen poškodenie sluchu, ale aj zhoršenie kvality života, najčastejšie spánku. Špeciálna akustická pena je vynikajúcim nástrojom na eliminovanie nepriaznivých zvukov z okolia, ktoré môžu narušovať váš spánok. Pena, umiestnená na stenách alebo stropoch, nielenže absorbuje hluk, ale aj vytvára príjemné akustické prostredie, ktoré pomáha uvoľniť myseľ a telo pred spaním.

Stavte na kvalitu a dĺžku spánku

Dôležitým krokom k zabezpečeniu krásnej pleti je tiež udržiavanie pravidelných spánkových režimov. Venujte preto pozornosť kvalite spánku, vyhýbajte sa prebudeným nociam a snažte sa udržať si stabilnú dĺžku nočného odpočinku. To umožní pokožke sa efektívne regenerovať a získať jej mladistvejší a svieži vzhľad.

Vyhýbajte sa pred spaním elektronickým zariadeniam

Elektronické zariadenia môžu vytvárať modré svetlo, ktoré potláča tvorbu melatonínu, hormónu zodpovedného za reguláciu spánku. Vyhnite sa používaniu mobilných telefónov, tabletov a televízií aspoň hodinu pred spaním a uvidíte, že aj relax v posteli môže byť pre vás a vaše telo ako týždeň luxusnej dovolenky v exotickom rezorte.

Vyskúšajte: Využitie krištáľov v starostlivosti o pleť: Z ich sily a účinkov budete prekvapení!

správne prostredie pre spánok

Zdroj: Depositphotos

Hydratácia tela aj pleti

Starostlivosť o pleť pred spaním je rovnako dôležitá ako samotný spánok. Vyčistite si pleť od líčidiel a nečistôt, naneste vhodný hydratačný krém a poskytnite pokožke príležitosť počas nočného odpočinku dýchať. Rovnako nezabudnite na dostatočný denný príjem tekutín, aby dokázal váš organizmus počas správne fungovať a v noci plnohodnotne odpočívať.

Nezabudnite na príjemné osvetlenie

Vytvorte si v spálni aj príjemné osvetlenie, ktoré napomáha tvorbe melatonínu a signalizuje tak telu, že je čas spať. Znamená to optimalizovať osvetlenie priestoru tak, aby bolo pripravené na pokojný spánok a kompletnú regeneráciu celého organizmu.

Vytvoriť si ideálne prostredie na spánok je veľmi dôležité, pretože len potom sa dobre vyspíte a vaše telo bude mať nielen potrebnú energiu, ale aj krásnu a sviežu pleť. Spojte teda všetky spomínané prvky do harmonického rituálu a uvidíte, ako sa vaša pleť s novým životom a energiou rozžiari.

0 komentárov
autor komentu

Vaše meno:

ČO ČÍTAJÚ OSTATNÍ

Z NÁŠHO YOUTUBE